nailsmahnaz nailsmahnaz .

nailsmahnaz

انواع روش هاي كاشت ناخن

آموزش كاشت ناخن

ناخن همواره در مقابل چشمان ما قرار دارد و بيش از سايرين، خود ما از تماشاي زيبايي آن لذت مي‌بريم. زيبايي و مرتب بودن ناخن‌ها به ما احساس نشاط، اعتماد به نفس و مرتب‌بودن مي‌دهد. به همين دليل كاشت ناخن در ميان اقشار جامعه ايران و ساير كشورها، رشد روزافزوني دارد. ميل به زيبايي در فطرت انسان‌ها نهفته است.

يكي از مشكلات افرادي كه تصميم به يادگيري كاشت ناخن دارند عدم اطمينان به مربيان و آموزشگاه‌هاست. هم اكنون بسياري از سالن‌هاي آرايشي بدون مهارت و تخصص كافي، اقدام به آموزش كاشت ناخن مي‌كنند. در اين بين علاوه بر از بين بردن وقت و هزينه افراد، اتفاق ناگوار مهمي مي‌افتد:
 از بين بردن اميد افراد و احتمال منصرف شدن آن‌ها از ادامه تلاش

دليل انتخاب آموزش كاشت ناخن برليان

  • ارائه جديدترين متدهاي كاشت ناخن در دنيا
     همانطور كه مي‌دانيد، برندهاي معتبر دنيا براي معرفي محصولات و شيوه‌هاي جديد كاشت خود، در هر كشوري، از بهترين مربيان اين كشورها بهره مي‌گيرند.
  • شعب متعدد در تهران
     با توجه به گستردگي شهر تهران و ترافيك موجود در شهر هنرجويان اين امكان را دارند كه در صورت تمايل كلاس‌هاي خود را در شمال، شرق و يا غرب تهران برگزار كنند.
  • تشكيل كلاس‌هاي خصوصي (تك نفره)

برگزاري كلاسهاي تك‌نفره اين اطمينان را به هنرجو مي‌دهد كه مدرس تمام زمان و ذهن خود را بر روي يك هنر جو متمركز كند و زمان كلاس را به گونه‌اي مديريت كند كه بر روي نقاط ضعف هنرجو زمان بيشتري اختصاص يابد و هنرجو بدون اضطراب هرگونه سوالي را مطرح نمايد.

  • رفع اشكال رايگان مادام‌العمر

هنرجو امكان رفع اشكال را چه به‌صورت تلفني و چه به‌صورت حضوري به صورت مادام و رايگان به عنوان ضمانت كار مدرس را دارد. اين رفع اشكال با كمال ميل و با رويي گشاده صورت مي‌گيرد چرا كه رضايت هنرجويان بالاترين سرمايه هر آموزشگاهي است. تماس با هنرجوهايي كه قبلا اين دوره‌ها را گذرانده‌اند ميتواند اين اطمنيان را حاصل كند.

  • ارائه نكات كليدي و ظريف

كاشت صحيح، بدون هوا گرفتگي، بادوام و طبيعي مستلزم رعايت دقيق نكات ريز و فوت‌هاي كوزه‌گري است. مدرس كاشت ناخن لازم است در عين آموزش، به تمام نكات ريز و فوت‌هاي كوزه‌گري تأكيدكرده و اجراي كامل و دقيق آنها را از هنرجو طلب مي‌كند. تنها در اين صورت است كه هيچ ابهام يا سوالي براي هنرجو در پايان دوره، باقي نمي‌ماند.

  • اخذ مدرك بين‌المللي و فني حرفه‌اي

در پايان دوره، هنرجو مي‌تواند مدرك فني‌حرفه‌اي، بين‌المللي و مربي‌گري خود را در صورت تمايل دريافت نمايد. هنرجويان با ارائه مدرك فني‌حرفه‌اي، مي‌توانند از تسهيلات و وام‌هاي مربوط به وزارت كار و امور اجتماعي برخوردار شوند.

  • معرفي به سالن‌هاي معتبر براي همكاري در شهرهاي مختلف

با توجه به ارتباط بالاي اين آموزشگاه با سالن‌ها، بسياري از آنها نيرو‌هاي خود را از اين آموزشگاه طلب مي‌كنند و همواره خواهان هنرجويان با استعداد اين آموزشگاه هستند. بسياري از اين ناخن‌كاران خود، هنرجوهاي سابق اين آموزشگاه بوده‌اند.

  • اين آموزشگاه با اطمينان توانايي هنرجويان را در مهارت‌هاي عنوان شده در زير ضمانت مي‌كند:

–    توانايي كاشت ناخن به طوري كه حتي پس از گذشت يك ماه هيچ‌گونه هواگرفتگي و برجستگي مشاهده نشود؛
–    ناخن كاملا طبيعي به نظر برسد؛
–    مرز كاشت و خطوط ترميم كاشت قبلي، قابل تشخيص نباشد؛
–     كاشت يا ترميم حتي بدون لاك و طراحي زيبا باشد و
 –    سوهان كشي ناخن بدون آسيب رساني انجام گيرد.

  • امكان تست كاشت بر روي ناخن هنرجو

دوستان عزيز براي تشخيص كاشت يا ترميم بي‌نقص (بدون هواگرفتگي و بدون خطوط ترميم قبل) حتما بايد لاك و طراحي پاك شود و شما كار را بدون پوشش لاك مشاهده كنيد. زيرا طراحي و لاك يك بخش از آموزش است و كاشت و ترميم بخش ديگر. و البته بخش اعظم آموزش، مربوط به كاشت ناخن و خدمات آن مي‌باشد. در صورت تمايل مي توانيد يك نمونه كار مدرس را به روي ناخن خود داشته باشيد و با گذشت زمان و رشد ناخن طبيعي روند آن را كه به صورت كاملا طبيعي  و بدون برجستگي مشاهده كنيد. اكثر كاشت و ترميم‌ها در روز اول به نظر خوب مي‌آيند ولي بايد حداقل 4 روز از آن بگذرد. هنرجويان عزيز با در نظرگرفتن اين نكات با فكري آسوده مي توانند ثبت نام خود را انجام دهند.

آموزش كاشت ناخن

 

 http://nailsmahnaz.com/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۳۲:۲۶ توسط:mahnaz موضوع: