nailsmahnaz nailsmahnaz .

nailsmahnaz

آموزش كاشت ناخن در آموزشگاه

ناخن هاي دست (وپا) ، عنصر مهمي در زيبايي بانوان محسوب مي شوند و همه ساله وقت و هزينه زيادي صرف تزيين آن ها مي گردد . اين هزينه ها كه در مواقع زيادي نيز بجا مي باشند ، سبب شده است تا عده زيادي از خانم ها ، به گذراندن دوره آموزش كاشت ناخن اهتمام ورزيده و درصدد انجام اين كار توسط خودشان برآيند ، نا گفته نماند كه گذراندن دوره آموزش كاشت ناخن علاوه بر زيبايي شخصي ، مي تواند منبع درآمدي نيز براي فرد مذكور باشد .

آموزش كاشت ناخن نيز همانند  آموزش ديگر مهارت ها ، از طرق مختلفي ميسر است كه از مهمترين آن ها مي توان به شركت در كلاس هاي آموزشي حضوري يا مجازي ، استفاده از فيلم هاي آموزش كاشت ناخن و كتب و مجلات مربوطه اشاره كرد .

در آموزش كاشت ناخن نيز همانند ساير حرفه ها ، هيچ هنر آموزي توانايي فراگيري كاشت ناخن را در ۱ سطح و ۱ مرحله آموزش را ندارد و بايد علاوه بر ممارست در يادگيري ، تمرين هاي لازم در سطوح مقدماتي را انجام داده ، مورد تائيد قرار بگيرند و سپس به يادگيري دروس سطوح بالاتر بپردازند . در كشور ما آموزش كاشت ناخن از سطح مبتدي شروع شده و تا اخذ مدارك بين المللي ادامه دارد . در دوره هاي استاندارد آموزش كاشت ناخن ، تدريس مباحث در قالب ۶ مرحله صورت مي گيرد كه در سطح  ۱و۲ ، كهآموزش كاشت ناخن پايه اي مي باشد ، معمولا طي ۱۰ جلسه تئوري عملي به ابتدايي ترين موارد كاشت ناخن پرداخته مي شود . در سطح ۳ كاشت هاي چند مرحله اي ، در سطح ۴ گريم تخصصي  ، در سطح ۵ آموزش كاشت هاي ژورنالي و در بالاتريت سطح موجود تكنيك هاي ديزاين تدريس مي شود .در پايان هر دوره گواهي نامه اي جهت تصديق گذراندن دوره به هنر آموزان اهدا مي گردد و در صورت تمايلشان ، مي توانند دوره بعدي را اخذ و سپري كنند .

پس از اتمام دوره آموزش كاشت ناخن ، هنر آموز با گذراندن قريب به ۵۰ جلسه آموزش عملي ، به عنوان يك ناخنكار با مدرك بين المللي از فارغ التحصيل شده و مي تواند به انجام مانيكور ،پديكور،كاشت ،گريم و … بپردازد . تعليم در اين دوره ها سبب مي شود تا ناخنكار ، از روش هاي اصولي و استاندارد براي ترميم و تزئين ناخن بهره ببرد تا تفاوت كار وي در برابر شخصي كه به صورت تجربي اين فن را آموخته است ، مشهود باشد .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۵۷:۱۸ توسط:mahnaz موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :